Opis dejavnosti v RaP-u

PODROČJE: GIBANJE IN ZDRAVJE ZA DOBRO PSIHOFIZIČNO POČUTJE

SKLOP: GIBANJE

GIBANJE NA PROSTEM

Vsi vemo, da se zaradi vremenskih razmer velikokrat športnim dejavnostim izognemo, tukaj pa bomo ne glede na vreme, čas preživeli zunaj. Podali se bomo na kratek tek, pohod ali bomo izvajali vaje za moč in splošno kondicijsko pripravljenost. 

Učitelja: Luka Lovrec in Saša Veler

REKREATIVNI ODMOR

Pri rednih urah športne vzgoje velikokrat zmanjka časa, da bi pri določenem športu utrdili igro. Zato bomo pri rekreativnem odmoru nadgrajevali igre kot so nogomet, rokomet, košarka, odbojka, hokej, namizni tenis in med dvema ognjema. 

Učitelja: Luka Lovrec in Saša Veler

ŠPORT IN ŠTIRJE LETNI ČASI 

Draga učenka, dragi učenec. Redna in razgibana športna aktivnost spodbuja procese v možganih, zaradi katerih se počutimo bolje. Prijazne besede, pohvale, pozitivne izkušnje in prizadevanja, nam bodo letos pomagale razviti pozitiven odnos do smučanja, plavanja, kopanja in kolesarjenja. Enkrat na mesec bova učitelja Saša in Luka organizirala športno dejavnost, ki bo primerna letnemu času in bo znotraj dejavnosti izbirna in prilagojena za vsakega od vas. 

S kolesom na kopanje, smučat na Pohorje, hodit v planine, kolesarit v doline… Pridruži se na tem potovanju.

Učiteljica: Saša Veler

IGRE – takšne in drugačne 1. – 5. razreda

Za najoptimalnejši človekov razvoj je pomembno, da se že v zgodnjem otroštvu ukvarjamo z različnimi vrstami gibanja. Pri sklopu »Igrajmo se« bomo z najmlajšimi izvajali različne igre, gibanja, ki bodo strokovno usmerjene k ustreznemu razvijanju koordinacije, ravnotežja, preciznosti in moči. Po vsaki končani vadbi se bomo dotaknili tudi sprostitve in umiritve. Učiteljica: Tanja Zelenik

PLESNE URICE (1.-4. razreda)

Pri plesnih uricah, ki so namenjene učencem od 1. do 4. razreda, se učenci učijo novih plesnih korakov, od klasičnih do sodobnih plesov. Skupaj ustvarjamo različne plesne koreografije ob znanih, zabavnih glasbi za proslave, prireditve ter plesno ustvarjamo z izrazno mimiko telesa. Ustvarjamo razne plesno-gibalne igre, kjer se učenci sprostijo.

»Naloga stopal je hoja, njihov hobi je ples. (Amit Kalantri).« Naj postane tudi tvoj hobi. Zapleši z nami.

Učiteljica: Maja Novak

PLESNE URICE (5.-9.razreda)

Ples razvija otrokov občutek za obvladovanje lastnega telesa, ritma in prostora, psihomotoričnih sposobnosti in spretnosti ter privzgaja discipliniranost. V interesni Zaplešem ob glasbi se trudimo, da metode, oblike dela in vsebino plesno-gibalnih uric prilagajamo glede na potrebe, želje, sposobnosti in značilnosti vsakega vključenega otroka in skupine kot celote. Vabljeni vsi učenci od 5. do 9. razreda.

»Kadar plešeš, lahko uživaš v tem razkošju, da si to, kar si. (Paulo Coelho).« Bodi ti in zapleši.

Učiteljica: Maja Novak

KOLESARSKI KLUB (6. – 9. razreda) 

Slovenski športniki vedno bolj dosegajo vrhunske rezultate. Tako v evropskem kot svetovnem merilu. S tem se določeni šport lahko zelo reklamira. Tako je tudi s kolesarstvom, saj naši, slovenski športniki dokazujejo, da je kolesarstvo res lep in zanimiv šport. Ker se lepote kolesarjenja zavedamo tudi na naši šoli, bomo tudi letos izvajali ure kolesarjenja. Velikokrat bomo to opravili strnjeno, saj vsi vemo, da kolesarjenje za 30, 40 minut nima takšnega čara kot kolesarjenje na daljše »ture«. 

 Učitelj: Luka Lovrec

FITNES

Pri urah fitnes se bomo srečali z zdravim načinom življenja. Veliko bo govora o zdravi prehrani, zdravi vadbi in načinu življenja v tem hitrem tempu življenja. Velikokrat se bomo podali na igrišče ali okolico šole. Ko pa bo vreme slabše pa se bomo aktivno udejstvovali kar v telovadnici. Ura fitnes bo namenjena predvsem razgibanju telesa, dvigu telesne temperature in dvigu koncentracije, ki pa je pri pouku zelo pomembna. 

Učitelj: Luka Lovrec

KOLESARSKI IZPIT 5. razred

GIBALNICA

Človek je ustvarjen za gibanje. Tako bomo na delavnici »Gibalnica« odkrivali osebne interese, želje in talente za določene športne dejavnosti ter oblikovali pozitiven odnos do gibanja in zdravega življenjskega sloga. 

Gibali se bomo z žogami, kolebnicami, premagovali spretnostne poligone ki jih bomo skupaj naredili, se lovili, igrali med enim ognjem in mnogo drugega.

Gibanje otroku omogoča celovito spoznavanje sveta. Vabljeni v našo »Gibalnico«.

Učiteljica: Tamara Podgorelec

IGRE Z ŽOGO

Temeljna gibanja z žogo so naslednja: nošenje žoge, usmerjanje ali vodenje žoge s kotaljenjem, vodenje žoge z roko, podajanje žoge, podajanje žoge z usmerjanjem, odbijanje žoge, lovljenje žoge, zaustavljanje žoge, meti žoge, udarci po žogi in brcanje žoge. Le-te lahko učenci izvajajo v obliki bolj ali manj zapletenih vaj in elementarnih igrah z žogo. Prijateljstvo z žogo je veliko bolj pomembno, kot se nam zdi na prvi pogled.

Gibajmo se skupaj.

Učiteljica: Mojca Grula

POHODNIŠTVO

Pohodništvo je dejavnost, ki omogoča učencem vseh starostnih skupin pridobivanje in osvajanje znanj s področja planinstva. Obenem pa ponuja priložnost za pogovor, igro ter medsebojno spoznavanje in spletanje novih prijateljskih vezi. Osnovni cilj, je navajanje mladih na aktivno preživljanje prostega časa v naravi in razvijanje pozitivnega odnosa do narave, njenih naravnih lepot in bogastev. Zato vabljeni k pohodništvu.

Tamara Podgorelec

SKLOP: HRANA IN PREHRANA

Mala šola kuhanja

Je potrebno reči še kaj več? Zraven spoznavanja sestavin in priprave okusnih jedi se boš naučil še pripomočkov, ki jih uporabljamo v kuhinji, kuharskih tehnik, branja receptov, zanimivih trikov in seveda prehrambene piramide, ki bo poskrbela za tvoje zdravje. Dober tek! Učiteljica Tanja Zelenik

Zdravo jem in se sprostim

Kaj so zdrave prehranjevalne navade in katero hrano uživati, če želimo ohraniti zdravje in dobro počutje? Na vsa ta vprašanja bomo poiskali odgovore in z njimi seznanili učence naše šole. Zdrav življenski slog je naše vodilo. Vsi učitelji v RaP

SKLOP: ZDRAVJE IN VARNOST

PRVA POMOČ

Prva pomoč je pomoč ponesrečencu ali pomoči potrebnemu na mestu dogodka, z osnovnimi, lahko tudi z nemedicinskimi  pripomočki z namenom, da rešimo življenje. Vsak je dolžan pomagati po svojih zmožnostih in vsaka pomoč je prava….naučili in urili se bomo v nudenju prve pomoči, reševali bomo življenja, oživljali, obvezovali, preprečevali poškodbe. 

S ponosom in odgovornostjo bomo nosili znak rdečega križa.

Učiteljica Zdenka Rakuša

Skrbim za biodiverziteto (6.-9. razred)

Zemlja je naš planet, za katerega smo odgovorni in dolžni skrbeti. Rastline in živali bivajo z nami v sozvočju. Veliko vrst je ogroženih in rabijo našo pomoč, da se ohranijo.

Kako lahko poskrbimo zanje?  In kako lahko pomagamo čmrljem, da bodo preživeli? Zakaj so pomembni deževniki?

Učenci znate lepo skrbeti za naše želvice, hrčka, ribice in uživate pri delu na našem vrtu.

Učiteljica: Zdenka Rakuša

Raziskujem, eksperimentiram, varujem

Kot pravi raziskovalci se bomo preizkušali v eksperimentiranju, odkrivali znanja in neznanja, iskali zanimivosti in se čudili čudežem. Ne bomo pa pozabili na nevarnosti, ki prežijo za vogalom in v majhnih stekleničkah ali barvnih bombonih in okroglih frnikolah. Varovali bomo sebe in druge. Lahko, da nam uspe poleteti na luno…raketo si lahko izdelamo tudi iz čajne vrečke. Eksperimentirali boste učenci 3., 4. in 5. razreda v OPB.

Učiteljica: Zdenka Rakuša

ČUJEČNOST (1.-4. razreda)

Učenci se seznanijo s tehnikami sproščanja, soočanja s stresnimi situacijami in težavami ter nenasilne komunikacije pri reševanju konfliktov. Učenci poleg ustaljenih vaj čuječnosti vadijo EFT, jogo, dihanje in podobno, odvisno tudi od želj in potreb udeležencev.

Učiteljica: Marjetka Yacoub

PODROČJE: KULTURA IN TRADICIJA

SKLOP: KULTURA, UMETNOST, DEDIŠČINA

FOLKLORA 2 (5. – 9. razreda)

Ples je vrsta izražanja, umetnosti in zabave. Je govorica telesa, ki se izraža skozi ritem. Dokazano je, da, ko se gibljemo po ritmu, postanemo veliko bolj sproščeni, zadovoljni, srečni. Pri folklori se bomo učili kulture našega naroda, osvajali ljudske plese in pesmi, ki so značilni za naše območje. Dotaknili se bomo tudi dramske igre, skozi katero bomo vse prej našteto tudi predstavili. Učiteljica: Urša Štumberger

FOLKLORA (1- 4.)

Pri folklori bomo spoznavali slovenske ljudske plese, se igrali ljudske igre in spoznavali običaje, ki so jih bili deležni naši dedki, babice. Igrali se bomo v naravi in si izdelovali naravne igrače. Ob zvokih harmonike pa bomo  veselo zaplesali in postali pravi folklorniki. 

Učiteljica: Klavdija Petrovič

DRAMSKA UMETNOST (6.-9. razreda)

»Ves svet je oder in mi vsi zgolj igralci!« je napisal William Shakespeare. 

Pri uricah dramske umetnosti se bomo preizkusili v izvedbi lastne gledališke predstave, peli, plesali, izdelovali kostume in sceno. Ob tem se bomo naučili javnega nastopanja, sproščanja, koncentracije, medsebojnega sodelovanja, odgovornosti, vztrajnosti in solidarnosti. Naše delo bomo predstavili sošolcem, staršem in se udeležili Srečanja otroških gledaliških skupin.

Učiteljica: Urša Štumb

BRANJE POD KROŠNJAMI (1.-5. razreda)

Skupaj z učiteljico izberemo knjigo na določeno temo, jo preberemo, pogledamo ilustracijo, se o knjigi pogovarjamo. Po branju poustvarjamo.

Učiteljica: Brigita Fridl

LIKOVNA USTVARJALNICA (1.-5 razreda)

Pri ustvarjanju imate proste roke in lahko uporabite svojo kreativnost, domišljijo, ustvarjalnost ter tako ustvarjate risbe, praskanke, mozaike, stripe, 3D izdelke,… s pomočjo vodenih barvic, voščenk, tuša, naravnih lepil in materialov,… Domišljija ne pozna meja. Naj živi ustvarjalnost.

Učiteljica: Mojca Grula

USTVARJAM IN SE ZABAVAM (1.-5. razreda)

Bi se rad igral družabnih iger, ki si si jih izdelal sam ali s prijateljem? 

Pri tej delavnici bomo urili ročne spretnosti, razvijali likovno domišljijo in si izdelali uporabne igre za krajšanje prostega časa. 

Verjemite da bo ustvarjalno in zabavno.

Učiteljica: Tamara Podgorelec

ROBOTIKA (5.-9. razred)

V sedanjem času se vse več srečujemo z roboti, pametnimi orodji, elektroniko…

Delavnica bo namenjena temu, da boste spoznali, kako delujejo roboti, kako so sestavljeni, kako jih vodimo (programiramo)… Delavnica bo sestavljena tako, da boste glede na svoje predznanje gradili svoje sposobnosti ter poznavanje novih tehnologij.

Učitelj: Simon Hebar

Raziskujem preteklost  3. triletje

V sklopu dejavnosti bodo učenci spoznavali krajevno zgodovino Ivanjkovcev.  Posvetili se bomo tudi kulturi spominjanja in pripravili zgodovinske razstave in  obeležitve slovenskih državnih praznikov in drugih pomembnih spominskih dni. Del dejavnosti pa bo tudi namenjen pripravi učencev na tekmovanje iz zgodovine. Učitelj Boštjan Rajh.

SKLOP: TUJI JEZIKI

Z nemščino v svet  9. razred  (N2N)

Dejavnost je namenjena nadaljevalnemu učenju nemščine in nadomesti neobvezni izbirni predmet. Izvajala se bo dve uri tedensko. Učenci bodo pridobili veščine vseh štirih osnovnih jezikovnih spretnosti v tujem jeziku – slušno in bralno razumevanju ter ustno in pisno sporočanje. Največ poudarka bo na komunikacijskih spretnostih učencev in praktični rabi nemščine (npr. kako se  opisati,  kako se znajti v nemškem mestu, trgovini, restavraciji ipd.). Učenci bodo tudi dobro spoznali značilnosti  in kulturo nemško govorečih dežel in jih primerjali s Slovenijo. Učitelj Boštjan Rajh.

Nemške urice 1.- 5. razred  (OPB)

Učenci se bodo z nemščino prvič srečali tudi v šoli. Glavni poudarek pri dejavnosti  bo na poslušanju in govorjenju v nemščini. Učenje bo potekalo na zabaven in sproščen način, s pomočjo pesmic in zgodbic, skozi pogovor, igro vlog,  tudi ob uporabi različnih interaktivnih gradiv za zgodnje učenje jezika. Obravnavali bomo teme, ki se tesno povezujejo z vsakdanom učencev. Znali se bodo predstaviti, našteti družinske člane, opisati letne čase in vreme, poigrali se bomo s šolskimi potrebščinami, našteli svoje hobije, odkrivali domače in divje živali, opisali svoje telo ipd.  Učitelj Boštjan Rajh.

Angleške urice

Angleščina je v svetu zelo pomemben jezik. Pomembno je tudi petje, ples, branje zanimivih zgodbic, igranje različnih iger in zabava. Zato združimo to tudi v popoldanskem času. Učiteljica Tanja Zelenik

ANGLEŠKI BRALNI KLUB (6.-9. razreda)

Učenci popoldneve preživijo ob različnih dejavnostih po meri učencev(kuhanje, športne igre, petje, filmsko ustvarjanje, poučevanje odraslih, druženje z naravnimi govorci, …) in ob tem komunicirajo izključno v angleščini.

DUO LINGO

Učenci se s pomočjo angleščine učijo tuji jezik (ali več jezikov) po lastni izbiri s pomočjo aplikacije Duo Lingo. S tem širio svoja jezikovna obzorja, hkrati pa ob podpori učiteljice utrjujejo tudi angleški jezik.

Učiteljica: Marjetka Yacoub

SPROŠČAM SE Z UMETNOSTJO (5.-9. razreda)

“Likovna umetnost nas lahko pomiri prav tako kot meditativne tehnike. Ko smo popolnoma potopljeni v proces ustvarjanja, se misli umirijo, um se zbistri, počutimo se manj obremenjeni. Obenem pa je to tudi dober trening za izboljšanje osredotočenosti ter občutka ’tukaj in zdaj’.”

Učiteljica: Mojca Grula

PODROČJE: VSEBINE IZ ŽIVLJENJA IN DELA ŠOLE

SKLOP: SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE

Učim se učiti: Dejavnost je namenjena učencem 1. razreda in jo bomo izvajale razredničarke za učence posameznega razreda. Odpravljali bomo vrzeli v znanju in se učili učiti.

Igranke in zavozlanke: Dejavnost je namenjena učencem 2. razreda in jo bo izvajala učiteljica Klavdija Petrovič. Igrali se bomo matematične igre, razvijali logično mišljenje in sklepanje. 

Zmorem več: Dejavnost je namenjena učencem 1. razreda in jo bo izvajala učiteljica Andreja Kociper. Na zanimiv način bomo poglabljali znanje in se pripravljali na tekmovanja različnih predmetnih področij. 

Misleci – mala šola kritičnega mišljenja: 

Dejavnost je namenjena učencem 3. razreda. Nadgrajevali bomo preproste strategije kritičnega mišljenja, se učili strategij reševanja zahtevnejših problemov in nalog v zvezi z logičnim mišljenjem in sklepanjem, učili se bomo povezovati znanje različnih predmetnih področij. Nekaj ur bomo namenili kritični medijski pismenosti in preprostim nalogam programiranja s KUBO robotkom. Dejavnost bo izvajala učiteljica Andreja Žinko

Z igro se sprostim

Dejavnost je namenjena učencem 1.- 4. razreda za sprostitev po malici. Igrali se bomo manj intenzivne gibalne igre na prostem in v razredu, ustvarjali nove igre in se jih igrali, upoštevali bomo želje otrok. Dejavnost bosta izvajali učiteljici Andreja Kociper in Andreja Ž

KEM in BIO je zame IZZIV

Zaradi izzivov na področju naravoslovja lahko obogatimo znanje kemije in biologije, raziskujemo in usvajamo znanja s katerimi lahko tekmujemo ….letos bomo spoznavali pajke in širili znanje kemije. Vključite se lahko učenci 8. in 9. razreda.

….koliko nog imajo pajki in zakaj se zadušimo, če ni kisika?

Učiteljica: Zdenka Rakuša

KORAK DO USPEHA

Ali veš, da se lahko učiš tudi skozi igro? Kadar beremo, lahko odkrivamo zaklade in naletimo na pirate. Pri učenju matematike lahko igramo Človek ne jezi se. Prstke razgibamo skozi zabavne aktivnosti. Pridruži se nam, kadar potrebuješ pomoč in ko bi se rad zraven tudi zabaval.

V vsakem izmed nas se skrivajo raziskovalci, izumitelji, umetniki, glasbeniki,… Včasih potrebujemo samo nekaj pomoči, da odkrijemo svoja močna področja, da postanemo še boljši in uspešnejši. 

Učiteljici: Karmen Krabonja in Tina T. Puklavec

MATEMATIKA NI BAV BAV

Dopolnim, zmorem, vem, prosim pomoč, kako lahko to rešim …vse to so naši cilji in izzivi, ki jih bomo skupaj premagovali, brisali vrzeli in nadgrajevali znanje. Dokazali bomo, da znamo, zmoremo  z  dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela.

Učiteljica: Stanka Črček

MLADI FIZIKI 8.-9.r

Fizika je lahko precej zanimiva znanost. Pri delavnici bomo nadgrajevali znanje fizike, jih nadgradili s poskusi. Seveda pa bomo s skupnimi močmi zapolnili vrzeli, ki bomo nastale v času pouka.

Učitelj: Simon Hebar

ZNAM ZA VEČ 

Si že slišal za magični  kvadrati, sudoku,  kakuro,… Ne, še. Ja, tudi to je matematika, kjer na  igriv  način  krepimo   sposobnost logičnega  mišljenja  in pomnjenja. 

Učenci boste nadgrajevali in poglabljali pridobljena znanja iz matematike. Spoznavali bodo zanimivosti s tega področja in se pripravljali na  različna tekmovanja iz logike, razvedrilne matematike in  matematike.
Učiteljica Stanka Črček

SKLOP: IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA

KNJIŽNICA

Pripovedujem za bralno značko, tiho berem, poustvarjam po prebranem, listam po revijah, si izposodim ali vrnem knjigo. Učiteljici: Brigita Fridl in Tamara Podgorelec

DIY – naredi sam

Pri tej dejavnosti, DIY, vzpodbujamo ustvarjalnost. Ni lepšega ko se sami lotimo izdelovanja kakšnega manjšega izdelka iz lesa, volne, preje in drugih materialov. Naučili se bomo novih veščin in nadgradili tiste, ki jih že znamo. Za izdelke, ki bodo nastali bomo izdelali embalažo in jih ponudili na šolskem božičnem bazarju.

Učiteljici Saša Veler in Mojca Grula

SAMOSTOJNO SE UČIM IN ZNANJE OBNOVIM

Učitelji RaP

GRADIM IN SE SAMOSTOJNO UČIM

Kocke – male in velike, palčke – dolge in kratke, stolpi – visoki in podirajoči… Vse to za igro in razvijanje učenčevih ročnih spretnosti ter koordinacije.

NAMIZNE IGRE (5.-9. razred)

Živimo v času, ko ljudje samo hitimo, se učimo, delamo razne stvari. Pri vsem tem pa pozabljamo na izjemo pomemben element uspeha. To je, da si vzamemo čas zase ali sprostitev in odmik od vsega tega.

Ta delavnica je namenjena ravno temu. Da se malce opustite, družite z ostalimi učenci in učitelji, zaigrate kako igro. Naj bo to igra s kartami, človek ne jezi se, šah, ali pa enostavno križec krožec. Igrali boste lahko tudi igre, katere smo iz lesa izdelali prejšnje leto.

Učitelji: Zdenka Rakuša, Boštjan Rajh, Simon Hebar

SKLOP: MEDVRSTNIŠKO, MEDGANERACIJSKO in MEDNARODNO SODELOVANJE

Mednarodna povezovanja